5 φρούτα και λαχανικά “ασπίδα” για το σώμα σου
Ανακάλυψε τον πιο γευστικό τρόπο για να θωρακίσεις το ανοσοποιητικό σου και να φορτώσεις ενέργεια

Ψάχνεις ένα φυσικό τρόπο για να προστατέψεις τον οργανισμό σου από το ανεπιθύμητο κρυολόγημα; Τότε προτίμησε φρούτα και λαχανικά που αποτελούν την πρώτη γραμμή άμυνας, είναι γευστικά, γεμάτα από βιταμίνες και μπορείς να τα απολαύσεις σε πολλές εκδοχές! Από τις αγαπημένες μας είναι οι φρεσκοστυμμένοι χυμοί και τα smoothies που συνδυάζουν φρούτα και λαχανικά και είναι ιδανικά για κατανάλωση όλη την ημέρα!

Όμως ποια είναι τα φρούτα θα σε βοηθήσουν να προστατευτείς και να αντιμετωπίσεις το κρύωμα;

Εσπεριδοειδή

Τα εσπεριδοειδή, όπως τα πορτοκάλια και τα γκρέιπφρουτ είναι πολύ πλούσια σε βιταμίνη C. Αυτή η βιταμίνη αδρανοποιεί την ισταμίνη, την ουσία που είναι υπεύθυνη για την καταρροή και τη συμφόρηση και βοηθά στη μείωση της φλεγμονής που συνοδεύει τα κρυολογήματα και τους ιούς. Από το μενού μας προτείνουμε τον χυμό “Spartan” που είναι φρεσκοστυμμένος χυμός πορτοκαλιού και τον χυμό “Costa Rica” με πορτοκάλι, ανανά και μπανάνα.

Σπανάκι

Το δυναμωτικό σπανάκι είναι πλούσιο σε φυλλικό οξύ, το οποίο βοηθά στην αποκατάσταση των κυττάρων, και παράλληλα θα σου δώσει μπόλικη βιταμίνη C και κάλιο. Αν σου αρέσει το σπανάκι μπορείς να απολαύσεις τον χυμό “Tornado” με πράσινο μήλο, ανανά και σπανάκι.

Ακτινίδια

Τα ακτινίδια είναι ιδανικά για την αποτροπή του κρυώματος, καθώς τα αντιοξειδωτικά συστατικά τους βοηθούν στην καλύτερη αποβολή των επιβλαβών τοξινών από τον οργανισμό. Για να έχεις γερό οργανισμό σαν… ατσάλι πιες ένα χυμό “Superman”, με μήλο, φράουλα και ακτινίδιο.

Ρόδι

To ρόδι είναι ένα εξαιρετικά αποτελεσματικό φρούτο ενάντια στις ιώσεις. Είναι πλούσιο σε βιταμίνες C και K, αλλά και σε φυλλικό οξύ. Επίσης το ρόδι μπορεί να χρησιμοποιηθεί παντού: σε χυμό, σε σαλάτες αλλά σε energy bowl όπως το “Athelstan” με γιαούρτι, ταχίνι ολικής, ρόδι, μέλι και γκρανόλα.

Αχλάδια

Τα ζουμερά αχλάδια περιέχουν αντιοξειδωτικά συστατικά και βιταμίνες τα οποία προστατεύουν τον οργανισμό μας. Επιπλέον, η κατανάλωση αχλαδιών βοηθάει στην ταχύτερη επούλωση των τραυμάτων. Βάλε το αχλάδι στη διατροφή σου με ένα χυμό “Exotic Smash” με μήλο, μάνγκο και αχλάδι.

JOIN juice bars
Εμείς είμαστε η ομάδα του JOIN juice bars και στύβουμε το μυαλό μας για να γράψουμε πληροφορίες και νέα που θα σας φανούν πολύ πολύ χρήσιμα! JOIN us!

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

×
Πριν φύγεις μακριά μας...
Γίνε μέλος της πιο juicy παρέας! Κάνε sign up στο newsletter
για να μαθαίνεις τα πιο ζουμερά νέα.